הנגשת מידע- קייס סטאדי חלק ד'



הכתיבה, העריכה והתאמת הנהלים הושלמו, אך העבודה עדיין נמצאת בעיצומה.


החליפה החדשה של העסק.

ממש כמו ברכישת חליפה מחויטת, אנו מחויבים להתאמות המדויקות לכל גזרה וגזרה.

אנו מודדים את התוכן ומוודאים שהוא מותאם להנגשה עוד בטרם נתפור חליפה הטכנולוגית.

חשוב לבדוק שהטכנולוגיה והתוכן פועלים בצורה הולמת, ברורה וחלקה. אנחנו לא רוצים שהחליפה שלנו תלחץ במותניים או משהו כזה..

לאחר שהחליפה מוכנה, מגיעים הגימורים.

כמו שמתאימים עניבה, חפתים או מטפחת כיס, הגיע הזמן לבחור את הטכנולוגיה והאפליקציות ליישום ההנגשה.


בפרק השני של הקייס סטאדי, למדנו, תחקרנו והכי חשוב הבנו, את תהליכי הארגון.

ראינו איך דברים מנוהלים בפועל, עובדים בפועל, מה תקוע ומה עובד בצורה יעילה.

כעת אנו יודעים איזו "חליפה" או "חליפות" כל חטיבה צריכה ולפיכך נבחרת מערכת ניהול ושיתוף ידע שלה בעלת המודולים הדרושים לארגון על חטיבותיו ופעולותיו.

נתאים כל מודול עבור הלקוח הספציפי. חלק צריכים מותניים צרים יותר וחלק שרוולים ארוכים. לכל חטיבה דרישות וצרכים שונים והמודולים מותאמים באופן פרטני ומדויק.


בנוסף, הוקם פורטל ייעודי המאפשר נגישות ומעודד את שיתוף המידע (קב' דיון, תהליכי עדכון ושימור ידע, שאילתות, גיימינג/משחוק ככלי להעברת ידע, אזור הפקת דוח"ות למנהלים ועוד).

לאחר שמערכת ניהול ושיתוף הידע שולבה במערכות הארגון, הוטענו הנהלים החדשים והמעודכנים.


עכשיו, בואו נחזור פעם אחרונה לחליפה שלנו (מבטיחים פעם אחרונה). דמיינו שיש לכם חליפה חדשה, איכותית, הנתפרה במיוחד למידות שלכם. עכשיו תחשבו שהחייט ילווה אתכם במהלך החודש האחרון ויבדוק אם נוח לכם עם החליפה בכל מיני מצבים משתנים.


שירות קצת מוגזם לא?

בפאזל יודעים שתהליך ארגוני שכזה מצריך את שיתוף הפעולה של מחלקת ה- IT אצל הלקוח.

לכן, בחודש האחרון לפרויקט בוצע ליווי צמוד וחניכה של האחראית על הנהלים בחברה, על המערכת כולה ועל תפעולה האינטואיטיבי והיעיל.

באופן זה מתאפשרת עצמאות וגמישות מלאה של הלקוח, בלי תלות מתמשכת בתמיכה בכל שינוי רצוי.


מה היו המודולים בהם השתמשנו ומה פיתחנו כדי ליצור את הפתרון המושלם?

אנחנו כבר מחממים את הפוסט הבא.


3 צפיות0תגובות
white-logo.png